• Nr. 1 informatie- en verkeersborden webshop
  • Hoge klanttevredenheid
  • Korting bij directe betaling
  • Duurzame productie



Heb je een vraag?

Tijdens kantooruren zijn we altijd telefonisch en/of via de chat bereikbaar. Hieronder tref je onze meeste gestelde vragen, natuurlijk staan we jou graag te woord maar misschien kom je er zo ook uit.

Hoe werkt het online ontwerpen in de SignEditor™

Bij elk product met dit icoon kan je met de SignEditor™ de teksten, pictogrammen, kleuren en afmeting van het bord online naar eigen wens aanpassen.

meer informatie over de SignEditor™

Ik wil zelf een voorbeeld, foto of ontwerp aanleveren.

Dat kan, wij maken er een echt duurzaam en reflecterend informatiebord van. Bij elk product met dit icoon kan je een foto, logo en/of het complete ontwerp aanleveren conform onze aanleverspecificaties.

meer informatie over eigen ontwerp

Kan ik ook eerst een prijsopgave / totaalprijs ontvangen?

Je kunt door een winkelmand met de gewenste producten samen te stellen zelf een prijsopgave/offerte maken. Montagematerialen (via montageadviesmodule), staffelkortingen, transportkosten (ook buitenland) etc. worden direct berekend in de winkelmand.

Vervolgens kan je op de winkelmand -pagina, in plaats van de knop 'bestelling afronden', ook voor één van de volgende opties kiezen:

  1. Winkelmand opslaan in account 
    Sla de prijsopgave op bij je account (als je nog geen account hebt, kan je je hiervoor eerst registreren) - vervolgens kan je via je account je winkelmand later weer openen/wijzigen/bestellen.
     
  2. Prijsopgave doorsturen per e-mail
    In dit geval ontvang jij (of je collega inkoper) de inhoud van de winkelmand als prijsopgave per e-mail. Met één druk op de knop kan deze prijsopgave/winkelmand later weer geopend worden in de shop waarna deze nog aangepast en/of besteld kan worden.

TIPDe getoonde openbare internetprijzen zijn altijd scherp geprijsd. Bij producten waar het van toepassing is wordt in de winkelmand bij grotere aantallen automatisch staffelkortingen berekend .

Wat is de levertijd van mijn order?

Op elke productpagina staat (links van de prijs) de levertijd voor dat betreffende product vermeld. De levertijd wordt aan het eind van het winkelproces nogmaals bevestigd in de winkelmand en in de  orderbevestiging.

Na het plaatsen van een order word je continue op de hoogte gehouden doormiddel van:

  1. Statusupdate: tijdens kantoortijden ontvang je binnen enkele uren een geplande leverdatum van de werkvoorbereiding. 
  2. Statusupdate: op de dag van verzending ontvang je nogmaals een update met leverdatum en herhaling het het afleveradres. Hierin wordt vermeld hoe je het pakket kan volgen via track&trace (bij pakketten is dat via onze vervoerder Tielbeke) 

Welke vervoerder zorgt er voor de bezorging?
De diversiteit van onze producten qua vorm en omvang vraagt om extra aandacht van een transporteur. Het afleveren van bijvoorbeeld verkeersbordpalen (lengtevracht) en palletvrachten vergen veel meer overleg tussen jou als opdrachtgever, de transporteur en ons. Hiervoor werken wij samen met een hiervoor gespecialiseerde vervoerder: Tielbeke Transport.

tipTwijfel je of je thuis bent op het tijdstip van bezorgen? Hang dan een briefje op de deur als het pakket bij buren afgegeven kan worden.

Reflecterende folie is er in verschillende klasses. De klasse bepaald de duurzaamheid en hoeveelheid licht het onder een bepaalde hoek reflecteert. Klik op onderstaande button om alles te weten te komen over retroreflecterende folie.

meer informatie over reflectie

Plaatsen jullie ook verkeersborden?

In principe is de plaatsing van verkeersbord(palen) op je eigen terrein eenvoudig zelf te doen. We hebben een instructiefilm voor de plaatsing van verkeersbordpalen gemaakt. Bekijk instructiefilm

Wij kunnen ook de plaatsing en montage verzorgen.
Voor montagewerkzaamheden op je eigen terrein (dus zonder vergunning) kan je een keuze maken uit een van onze standaard plaatsingsdiensten. Staffelkortingen worden berekend in de winkelmand. Na je bestelling wordt er een telefonische afspraak gemaakt voor de  planning en locatie van de plaatsing. Bekijk productgroep

Mag ik zomaar een verkeersbord plaatsen?

Voor plaatsing in openbare ruimte gelden andere richtlijnen, hier moet je toestemming voor 
aanvragen bij de wegbeheerder (gemeente, provincie, waterschap of rijkswaterstaat). Voor montagewerkzaamheden in de openbare ruimte kunnen wij een prijsopgave maken op basis van een verleende vergunning (de vergunning dien je zelf aan te vragen).

meer informatie

Kan ik op rekening kopen?

factuurOp rekening kopen is mogelijk voor bedrijvenoverheidsinstanties en verenigingen (van eigenaren).

Kies in de winkelmand voor achteraf op factuur betalen.

Zowel zakelijke en particuliere klanten hebben daarnaast altijd de keuze om met korting vooruit te betalen via de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa/Mastercard)
  • Mister Cash (België)
  • PayPal

TIPBij vooruitbetaling ontvang je tot wel 3% betalingskorting, deze wordt in de winkelmand direct verrekend.

Spoedorder! Hoe werkt dat?

Spoed-transportJe mag er van uit gaan dat alle producten met een levertijd langer dan 2-3 werkdagen altijd per order geproduceerd worden. Qua productietijd is er heel veel mogelijk maar houd er dus rekening mee dat deze materialen niet op voorraad liggen. 

Een spoedlevering aanvragen?

  1. Vul de winkelmand met de gewenste producten voor je spoedaanvraag
  2. Klik op de button 'prijsopgave doorsturen per email'
  3. Omschrijf je wensen met betrekking tot de leverdatum in het opmerkingenscherm
  4. Stuur de winkelmand vervolgens naar ons

Je ontvangt van ons gedurende werkdagen per omgaande een reactie. Omdat jouw spoedorder 'tussendoor' komt moeten wij onze planning soms aanpassen of kunnen wij minder efficient produceren, het is daarom mogelijk dat er handelings- / spoedorderkosten aan de winkelmand toegevoegd worden. 

De winkelmand die je van ons terugkrijgt kan je weer openen en naar wens aanpassen. Als je hierbij de spoedorderkosten verwijderd komt de spoedorderopdracht te vervallen en betaal je niks extra, je order wordt dan met onze standaard levertijd in behandeling genomen. De keus is aan jou!

Op welke manieren kan ik bij jullie bestellen?

orderDe meest eenvoudige manier van bestellen is via één van onze webshops, maar het mag natuurlijk op de wijze van je voorkeur of zoals de inkoopprocedures van je organisatie voorschrijven.

De besteller kan één van onderstaande procedures volgen om de bestelling af te ronden:

  1. Registreren of inloggen > achteraf betalen > orderbevestiging 
    (op factuur is alleen mogelijk voor verenigingen, bedrijven en overheidsinstanties)

  2. Registreren of inloggen > direct online betalen met korting > orderbevestiging 
    (zakelijk & particulier)

  3. Winkelmand doorsturen naar collega (of jezelf) > inkooporder sturen > orderbevestiging

  4. Winkelmand + je factuur- en aflevergegevens doorsturen naar ons > orderbevestiging

  5. Registreren of inloggen > winkelmand opslaan en later één van bovenstaande opties volgen...

  6. Als je ons je NAW gegevens stuurt kan je ook altijd een officiële offerte aanvragen op basis van een winkelmand en/of e-mail. De offerte die je dan ontvangt kan je online goedkeuren en eventueel voorzien van je inkooporder > orderbevestiging

Bellen +31 (0)38 79 200 70 of mailen naar ons kan natuurlijk ook.

Worden er ook beugels bij geleverd?

MontageAlle borden waarbij eventueel montagebeugels gebruikt kunnen worden, zijn gekoppeld aan de montageadviesmodule. Als je het product (vrijblijvend) in de winkelmand plaats word je een vraag gesteld m.b.t. 'montageadvies'. Als je de stappen van montageadvies doorloopt komen juiste beugels en eventueel ook de verkeersbordpalen vanzelf in beeld.

tipDe winkelmand controleert of de aantallen correct zijn en geeft waar nodig extra tips. 
Je kan deze winkelmand (prijsopgave) ook opslaan bij je account en/of mailen naar jezelf of een collega.

Maken jullie kunststof borden of losse stickers?

stickers

 Het antwoord is ja, maar is afhanklijk van de toepassing. Kunststof is voor het plaatsen van verkeersborden in de openbare ruimte niet conform de richtlijnen en qua duurzaamheid zeker niet aan te bevelen. Vrijwel alle borden worden (tenzij anders vermeld) van aluminium geproduceerd met uiterst duurzame en dubbel omgezette rand.


Goed om te weten:

  1. Reflecterende folie (de sticker) moet voor een duurzame hechting onder hoge druk worden geplakt en is daardoor niet eenvoudig zelf te verwerken.
  2. Kunststof bordjes zijn over het algemeen niet sterk en duurzaam genoeg om de kostbare reflecterende folie te 'dragen'. 
  3. Wij kunnen in de meeste gevallen wel een 2mm vlak alternatief bieden. Voor een duurzame gegarandeerde hechting bieden wij een aluminium sandwich paneel aan. Twee lagen aluminium met een kunststof kern. 

99% Hufterproof borden

De basis van ons standaard bord is coil coated aluminium plaatmateriaal van 2mm dik, die wordt aan alle zijden 2x haaks omgezet. De hoeken worden vervolgens afgeperst zodat er een uiterst stevig bordmodel....

Hoe kan ik een order (of gedeelte hiervan) annuleren?

xAls je om welke reden dan ook een order wilt annuleren doe dat zo spoedig mogelijk. Je kunt je orderbevestiging via de mail beantwoorden met een korte toelichting.  

Houd er rekening mee dat alle verkeers-, tekst en informatieborden al vrij snel nadat de order in behandeling is genomen geprint zullen worden. Het kan dus zijn dat de kosten van de reflecterende folie (de opdruk/print) in rekening gebracht worden.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk van de operator een melding met de status van je order.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland? / International orders

internationalWij verzenden naar alle landen, de transportkosten voor een aantal landen kan automatisch berekend worden in de winkelmand, selecteer hiervoor het gewenste land. De transportkosten voor overige landen worden handmatig en in overleg berekend. Neem hiervoor contact met ons op.

Ordering from abroad? We ship to all countries, transport costs to countries within the EU will be charged directly after login in to your shopping cart. Countries outside the EU in consultation.

Hoe volg ik de status van mijn order?

StatusNa je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging met de maximale levertijd van je bestelling. Als je deze orderbevestiging niet ontvangt is er een verkeerd mailadres ingevoerd, zit de orderbevestiging mogelijk in het spamfilter of is je vooruitbetaling niet correct afgerond.

  • Je ontvangt tijdens kantoortijden binnen enkele uren een update via e-mail met een definitieve uiterlijke leverdatum. 
  • Je ontvangt een update via e-mail wanneer de bestelling wordt aangeboden bij de pakketdienst inclusief de te verwachte leverdatum.

Je wordt dus door ons continu op de hoogte gehouden, maar wil je even snel de laatste status van je opdracht nazoeken?

Ga dan naar >> https://www.informatiebord.nl/bestelling/status/

Ordernummerzoals op je bevestiging is vermeld
Login: e-mailadres gebruik bij bestelling

Als je de status van al je lopende orders wilt inzien of je accountgegevens wilt bewerken dan dien je in te loggen met een wachtwoord.